woensdag 13 februari 2013

Dit stukje tekst vond ik bij Jeugdbieb.nl
en hoewel we dit onderwerp al hebben gedaan, vond ik het toch wel leuk om te vermelden dat de behandelde onderwerpen nu meer gaan leven, wanneer je ze tegenkomt.

CC-BY-SA
Dit bestand valt onder de Creative Commons Naamsvermelding-GelijkDelen licentie (klik op de link voor meer info). Je mag het werk gebruiken, veranderen en verspreiden zolang je de auteur vermeldt. De nieuwe afbeelding moet onder dezelfde, of een die 'compatible' is met deze licentie, worden vrijgegeven.

Ik was een beetje aan het surfen door de onderwerpen over Paus Benedictus XVI, voor kinderen en al zoekende kwam ik bij het Vaticaanmuseum.Bestand:Vaticaan Museum.jpg
Er staat dus dat ik de afbeelding mag gebruiken, maar ik kan niet anders vinden, dan dat Wikimedia de verantwoording draagt.

1 opmerking:

Unknown zei

En dat is inderdaad vaak lastig om de rechthebbende te achterhalen. En dan is het goed om de website (of url) te vermelden van de site waar je het gevonden hebt. En Wikimedia is de organisatie achter de Wikipedia. Een initiatief dat zonder Creative Commons nooit van de grond was gekomen.