zondag 10 maart 2013




Facebook verdiept.




Ben eerst eens bezig geweest met mijn eigen facebookpagina na het lezen van een uitleg op Pepermunt.nl.  Heel duidelijk, maar ik heb nog niet alles onder de knie. Stuurde mijn tante een bericht en kreeg daarna reactie van een leuk nichtje. Kon iedereen mijn bericht lezen!! In dit geval niet erg, het is familie en er stond niets bijzonders in, maar toch. Heb er weer een heleboel van geleerd en inmiddels wat privacy instellingen veranderd.



Ik denk dat wij binnen de bibliotheek goed bezig zijn met onze facebookpagina. Er is een aardige club collega's die volgens een rooster de pagina beheren. Ik ben in iedere geval blij met ze. Zelf wil ik liever niet in die groep. Op die pagina zie ik 6 collega's die vrienden zijn, maar volgens mijn gegevens heet dat toch Fans. Zelf wil ik er ook bij, maar hoe? Wie helpt mij hierbij? Ik heb de bieb op mijn Facebook wel staan.

Nu nog twee extra, kreeg ik van Carla te horen, maar volgens mij zijn we er!!!!

1 opmerking:

Unknown zei

Je bent het levende bewijs van het Cruyffiaanse gezegde "Je snapt het pas als je doorhebt". Vooral zelf proberen en zelf doen en daarmee leren en ontdekken. Het principe van 23 & VerdiepDingen.

En medoen is simpel, gewoon op de knop "vind ik leuk" klikken. Of bedoel je dat niet?