donderdag 10 september 2009

Stapeltje boeken

Ding 18.

Stapeltje boeken
Originally uploaded by SuperErnie

Wel gelezen over Librarary thing. Filmpje van Wim de Bie vond ik erg leuk. Ik ga niet nog een account aanmaken; heb er genoeg (van).

Ik houd ook van boeken, bibliotheken en catalogiseren, maar dan voor mijn werk en niet echt als hobby. Nu ik het goed bekijk heb ik ook helemaal niet zoveel eigen boeken thuis. Vermoedelijk leen ik ze regelmatig bij de plaatselijke bibliotheek! Goede instelling!

Ga straks maar weer eens lezen.....

3 opmerkingen:

Len zei

Leuk hoor zo'n stapeltje boeken, maar dit plaatje hoort eigenlijk bij de onderstaande tekst.

Len zei

De eerste reactie is niet meer van toepassing, want ik heb de twee berichten samengevoegd.

Anoniem zei

Ja, Library thing is voor vakidioten vind ik!
En ik heb ook niet zoveel boeken, deel regelmatig wat uit en bewaar alleen de mooiste exemplaren.