donderdag 8 oktober 2009

Aan tafel!


En nu is het kinderboekenweek en natuurlijk kon ik het niet laten om met foto's wat te knoeien, zoals ik dat zelf noem. Zie hier het resultaat.
We hebben op de Centrale een prachtig snoephuisje staan. Hulde voor de versierders!
De tweede foto van rechts is de
SPEKKIE EN SPROETENTAART. Ik vond het gewoon leuk om voor collega's wat lekkers mee te nemen. Volgende week een ander filiaal? Wie weet.
Vanmiddag nog een paar kinderboeken gekocht.
Koekjes! van Ted van Lieshout en met prachtige tekeningen van Sieb Posthuma, De kindereter van Mathilde Stein en Mies van Hout en De Kleurentrein, een lintjes- en uitklapboek vol kleur. Er liggen zoveel mooie boeken in de winkel, dat het nog lastig kiezen was.

1 opmerking:

Anoniem zei

Prachtige fotocollage van onze 100 talenten bibliotheek! Je mag van mij hoffotograaf Bibliotheek IJmond Noord worden. Kun je deze fotocollage op A4 formaat voor mij uitprinten, dan geef ik die aan de mevrouw van het snoepwinkeltje.
En blijf vooral bakken, de taart was heerlijk.
Ook ik heb twee kinderboeken gekocht: Hoe overleef ik zonder dromen van Francine Oomen en Honger(leuk bij het thema)van Michael Grant. Echt leesvoer voor mijn pubers.