woensdag 15 april 2009




Zo de eerste 3 dingen zitten er op. Ik heb het gevoel, dat ik alleen de hoognodige zaken uitgevoerd heb, maar dat er nog heel veel mogelijkheden op mijn blog zitten, waar ik nog geen raad mee weet. Bijvoorbeeld: hoe krijg ik een foto/plaatje in mijn profiel. Jammer, dat de helpdesks alle uitleg in het engels geven.



Ik heb nu wel een foto bij mijn bericht, maar niet de juiste. Ga zoeken hoe ik deze weer kan verwijderen/veranderen.


Ik kan nu nog niet aangeven of ik dit geknutsel op een eigen blog wel leuk ga vinden. Ik blijf in ieder geval mijn best doen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk blog met die fotootjes, alleen het bovenste plaatje moet je nog even draaien. Doe dat via rechtermuisknop voordat je het plaatje opslaat en op je blog plaatst. Veel succes!

Len zei

Wanneer een plaatje er eenmaal opstaat, kan ik het niet meer bewerken zeker. Ook verwijderen gaat niet.